Sunday 7 October 2012

Mendapat Tugasan

entry ini untuk minggu yang ke 4...kali ini tidak ada apa sangat untuk di kongsi,cuma aku telah mendapat tugasan dari lecturer...tugasan yang baru aku terima tentang e-learning dan mobile learning.ape yang aku tahu tentang tugasan ini ia mengenai applikasi yang membantu dalam pembelajaran.Kali in Cik Nor Hafizah telah menerangkan cara untuk menyempurnakan tugasan kali ini. beliau juga telah menerangkan tentang ape itu e-learning dan mobile learning....ape itu e-learning....ok berdasarkan wikipedia , E-learning is the computer and network-enabled transfer of skills and knowledge..e-learning banyak di gunakan oleh institusi pengajian yang memudahkan urusan pengajian seperti contoh pemindahan assignment dari pensyarah kepada pelajar...tentang mobile learning saya masih kurang jelas tentangnya.saya harap saya dapat menyiapkan tugasan ini dengan sempurna bersama pasangan tugasan saya,lee....apa yang dapat simpulkan minggu ini minggu pengenalan tentang tugasan....


sekian.....

No comments:

Post a Comment