Sunday 2 December 2012

Minggu Ke - 11

Assalamualaikum semua...

bertemu lagi kita di minggu yang ke 11..

Pada minggu ni saya dan rakan-rakan mendapat tugasan berkaitan multimedia in education. Kami semua di arahkan untuk membuat 1 brochure dan booklet dengan menggunakan microsoft publisher dan microsoft word/openoffice writer. Puan Hazifah membimbing kami bagaimana hendak membuat tugasan tersebut. Isi yang terdapat dalam brochure dan booklet ialah berkaitan dengan tugasan kami yang awal iaitu e-learning dan mobile learning. Tugasan ini agak menarik kerana ia mengikut kretiviti sendiri.

ini antara contoh brochure dan booklet, yang saya punya bakal siap. =D



itu sahaja yang dapat saya kongsi pada minggu ini harap-harap ia memberi manfaat buat diri saya dan rakan-rakan.cara penggunaan atau pembuatan bakal saya terangkan kemuadian

sekian dari saya. assalamualaikum =D

No comments:

Post a Comment